Wednesday, July 29, 2009

Sexy Cocoa


Or Sexy Chocolate or Glitter.... I am even feeling Sparkle and SugaSnaps..


I don't know about you, but I gots an undercover stripper living in me. Now don't take this the wrong way, I am not a stripper and I am not trying to be a stripper, BUT I do profess to have some stripper tendencies.

I will drop it like it's hot...yeah it may get dropped off beat and a little out of rhythm, but it will still get dropped.
I told yall that I am planning on loving myself (not like that) and that means really exploring what I like and don't like. Because, I want to get married and well when he comes along and pops the question, I plan to be married within the next three days, so I ain't gonna have a lot of time to prepare, so I might as well get myself "wife" ready now.


Now, I don't have anything against strip clubs and strippers, per se. I just don't want my man in one. I don't want nobody but me dry humping him with a tantalizing lap dance...or touching his body or tickling his toes. Yeah, I am stingy and territorial. With that being said, I am not against swinging on a pole and doing stripper moves for him. I already got my routine downpact...well I have it put together in my head...and well, we all know that how it plays out in your mind is not exactly how it plays out in real time, so I know I needs to practice, and I'm okay with that. Nevertheless, I am still going come out to Chris Breezy's " Take You Down," it's something so sexy about that song...everytime I hear it, I just want to put on my stripper pumps and start sliding down a pole.I have been feeling like this for some time...awhile back, even before poledancing became popular, I used to price poles online.


I also want to role play, cuz if boredom is really why men stray, my man will be too tired, too confused, and too entertained to get bored.



As soon as time permits, I am going go get my body whipped into shape by learning the latest stripper moves. What about you, are you doing anything to get wifey ready and if you already married, how do you keep it spicy for yourself and for your mate?



"If you have found your Prince and he's ringed you up, good for yah, but if you still waiting for the Prince or his 3rd cousin's uncle, why don't you spend this time loving yourself and doing things that will make you a more marketable bride. It ain't nothing wrong with "backing that thing up" for yourself."

~ Gotta Luv Moi, Cuz I Sure Do (Smooches)

7 comments:

  1. Ok this has nothing to do with your blog what I am about to post. I have choosen you as an awardee of the Honest Scrap Award. Go to today's blog to see what you have to do.

    ReplyDelete
  2. Hey Luv!

    My Coco Puff went to a Strip Club once and I was upset, but I got over it.

    I've been to one with a friend, but it was a classy one with skinny white girls in designer dresses and stuff.

    ReplyDelete
  3. @Queen B, thanks so much, I will go today... I haven't been on here for a minute because my mother was visiting and I gave my son a party and I was too exhausted to blog even when I found the time to do so

    ReplyDelete
  4. @JB,

    Girl, I have seen what women strippers do and well, yeah, I don't want my husband there. A guy I know went to one for his boy's bachelor party and the stripper ripped his clothes off and performed oral sex on him in front of everybody and he allowed it.. she did all kinds of things that I would/do have a problem with

    i have gone to men ones and they are raunchy too but not that raunchy and i used to sit in the back

    ReplyDelete
  5. OMG!!!

    And he went and got married the next day!??

    ReplyDelete
  6. yeah girl he did... and i don't know who i was more disgusted with, him or the stripper or his boys for standing there paying for it and watching it

    ReplyDelete
  7. I have just downloaded iStripper, so I can have the sexiest virtual strippers on my desktop.

    ReplyDelete